Linku veidošana

Lai arī ko pretēju kāds teiktu, ienākošo linku skaits ar atslēgvārdu anchor tekstā uz konkrēto mājas lapu ir pats galvenais iemesls, kas var pacelt Google meklējumu rezultātos attiecīgo mājas lapu. Jo vairāk linku, jo augstāk būs lapa pēc meklējamā atslēgvārda, kas ir linka anchor tekstā.

Tas nozīmē to, ka, ja es gribu, lai mans blogs Google meklētājā nonāktu rezultātu pirmajās pozīcijās ar atslēgvārdu interneta mārketings, tad arī es cenšos izveidot pēc iespējas vairāk linku interneta mārketings no dažādiem ārējiem resursiem uz savu mājas lapu.

Meklētāju dzinēji kā Google linku saistībā uzskaita sekojošos faktorus:
  • linku skaits
  • linku vecums
  • linku kvalitāte

Tātad tie ir trīs galvenie faktori, kas vispār interesē meklētāju dzinējus. Loģiski, ka tie automātiski arī kļūst par faktoriem, kuriem būtu jāinteresē arī Tevi kā mājas lapas īpašnieku.

Comments are closed.